Re: Dylemat z wyborem procesora

Autor: Mark <tajny_at_adres.w.pl>
Data: Wed 01 Jul 2009 - 08:56:55 MET DST

Dnia Tue, 30 Jun 2009 18:59:58 +0200, RadoslawF napisał(a):

> Sprawdziłeś osobiście ten "bardzo dobry system ?

Tak. Na kilku komputerach, w domu i w pracy. W domu najpierw x86 beta, od
stycznia, a teraz x64 RC. I z calym przekonaniem bede twierdzil ze to
bardzo dobry system.

> Bo ja mam wątpliwości.

Ja nie mam zadnych

> Myślisz że te gry będą działać bez problemu na W7 ?

Nie mysle, ja to wiem - nie mialem zadnych problemow z zainstalowaniem
czegos w W7. A jak jakis instalator na dzien dobry sie burzyl ze system nie
jest obslugiwany (choc tyczylo to glownie niektorych programow) to jest tryb
zgodnosci ktory iMO dziala o niebo lepiej niz w Viscie. Jedno klikniecie i
instalator rusza.
Ja jestem bardzo zadowolony - nowoczesny szybki system ktory nie ma
problemow ze sprzetemi na dodatek jest po polsku.

--
Mark