Re: O ile szybsze: Celeron 3.2GHz (351) i Core 2 Duo 2.2GHz (E4500)

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Tue 30 Jun 2009 - 16:03:08 MET DST

"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:h2cckk$6cc$1@inews.gazeta.pl...

> I sądzisz, że wymiana procesora na to pomoże? Że te objawy to wina zbyt
> wolnego (ponad 3 GHz!) procesora? O święta naiwności...

Co w takim razie radzisz?
To jest relatywnie nowa instalka Windows.
Nie instalowałem tam jeszcze żadnych gier poza starociem takim
jak Warcraft III. Wszystko co zainstalowałem to legalne, oficjalne
programy - żadnych piratów, wielokrotnych install/deinstall itp...
Windows jest czyste a i tak komputer ledwie stęka.

Starszy pecet w robocie ma prawdziwego pentium D (nie Celka)
i działa wyśmienicie przy tej samej ilości RAM. Jeśli nie CPU to co?
Chu***wa płyta główna od ECS? Inny chipset na płycie głównej?

Jestem otwarty na propozycje które miałyby na celu przyspieszenie
tego peceta, ale nic mi do głowy nie przychodzi. Masz jakiś pomysł?