Re: Fit-PC 2 - czy warto?

Autor: Marx <Marx_at_nospam.com>
Data: Mon 29 Jun 2009 - 10:58:16 MET DST

Patryk Włos pisze:

> A jesteś pewien, że tylko tyle?
> Nie wiem, ile tamte części rzeczywiście pobierają - przypuszczam
jednak,
> że bez dysku będzie gdzieś 30-40W (tak na oko, po poczytaniu
> kilkudziesięciu dokumentów na ten temat).
nie jestem pewien
moze i wiecej :)
No to zyskam jeszcze wiecej :)
Szacuje ze stacjonarny komputer (ktory czasem dziala pol dnia non-stop)
+ ten serwerek to koszty ok 50zl/miesiac. W stacjonarnym ciecie kosztow
sie nie oplaca (i tak sie stosunkowo czesto robi upgrade) wiec szukam
oszczednosci w serwerku
Marx