Re: Prośba do osób posiadających GA-965P-S3 (rev. 1.0)

Autor: ant <ant_at_nowhere.tld>
Data: Sat 27 Jun 2009 - 18:25:02 MET DST

BQB wrote:
> Bo znam życie - jak padnie mi system, nie będę też mieć netu skąd sobie
> ściągnę sterowniki, a jak już będę mieć, to szybkość ściągania jest
> ograniczona do EDGE - takie zadupie :P i na dodatek będzie mi akurat ten
> komp do pracy potrzebny pilnie potrzebny. W tym momencie instaluję
> system, wrzucam płytkę ze sterownikami od płyty - instaluje się szybko,
> następnie sterowniki od grafiki, też z płytki szybko, później z płytki
> program który potrzebuję i mam kompa działającego, bez czekania aż się
> ściągnie, bez szukania, bez straty czasu. Update sterów zrobi się później.

Skoro znasz życie i lubisz sobie ułatwiac i utrudniać życie
(jedno drugiego nie wyklucza), to ściagnij sobie:

1. Wszystkie aktualne sterowniki do tej płyty ze strony producenta
   i pokrewnych.

2. Ściagnij sobie nliteos (http://www.nliteos.com/)
   i przygotuj porzadną płytę instalacyjną systemu ze zintegrowanymi
   sterownikami i ulubionymi ustawieniami, wtedy bez żadnego
   kliknięcia zainstalujesz/przeinstalujesz system gotowy do pracy.