Re: Prośba do osób posiadających GA-965P-S3 (rev. 1.0)

Autor: ant <ant_at_nowhere.tld>
Data: Sat 27 Jun 2009 - 18:21:28 MET DST

Jacek wrote:
> Beton patrzy na innych wlasnymi kryteriami.

Czekaj czekaj, a wysłałbyś kopię np. płyty instalacyjnej
XP czy Visty czy nawet W98 do kogoś, gdyby Cię poprosił?
A gdyby mi się "zarysowała" lub zagubiła inna płyta,
też byś mi ją wysłał, gdybyś miał kopię?

Bo ja bym nie ryzykował. A patrzac z drugiej strony,
nie zaryzykowałbym też użycia takiej płyty.