Re: Prośba do osób posiadających GA-965P-S3 (rev. 1.0)

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Sat 27 Jun 2009 - 05:59:07 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> Super, ale na tych płytach zazwyczaj i tak są bardzo stare
> wersje sterowników. Nawet kupując nową płytę w zasadzie nie
> należy korzystać z płytki, tylko wszystko sobie pościągać
> z Internetu.
>
> Dlaczego zatem chcesz sobie zaszkodzić? :) Szczególnie, że
> system i sterowniki instaluje się raz i potem używa przez
> trzy-cztery lata.

Bo znam życie - jak padnie mi system, nie będę też mieć netu skąd sobie
ściągnę sterowniki, a jak już będę mieć, to szybkość ściągania jest
ograniczona do EDGE - takie zadupie :P i na dodatek będzie mi akurat ten
komp do pracy potrzebny pilnie potrzebny. W tym momencie instaluję
system, wrzucam płytkę ze sterownikami od płyty - instaluje się szybko,
następnie sterowniki od grafiki, też z płytki szybko, później z płytki
program który potrzebuję i mam kompa działającego, bez czekania aż się
ściągnie, bez szukania, bez straty czasu. Update sterów zrobi się później.