Re: Prośba do osób posiadających GA-965P-S3 (rev. 1.0)

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Sat 27 Jun 2009 - 06:12:22 MET DST

BETON pisze:

> Użytkownik "BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości

> stawiam flaszke ze nikt by tego nie zrobił jakby nawet pół tej grupy
> miało tą płytkę.

Kilka lat temu miałem problem, bo rozsypała mi się płytka od Win98SE w
napędzie, kopi nie miałem akurat, a była mi ona potrzebna, nikt ze
znajomych już tego systemu nie miał, w M$ nie można było kupić (na
infolinii powiedzieli mi, abym pożyczył sobie od kogoś płytkę i
skopiował). Zapytałem się na grupie (ale na innej), czy nikt nie wie,
skąd można dostać płytkę z tym systemem i jakie było moje zaskoczenie,
gdy na mejla dostałem info od zupełnie nieznanej mi osoby, że mi tą
płytkę wyśle. Mało tego, że wysłała mi ta osoba (którą serdecznie
pozdrawiam) płytkę z W98SE, dostałem jeszcze płytkę na której były
wszelkie poprawki do tego systemu, które się pojawiły. Wysłała mi na
swój koszt. Zaproponowałem zwrot kosztów, to odpowiedziała mi, że nie
trzeba i jak ktoś będzie potrzebować pomocy kiedyś, to też mu pomogę i
nie omieszkam tego zrobić, jak tylko będę miał taką możliwość. Ne sądź
ludzi jedną miarą. Ludzie są leniwi, ale niektórzy chętni do pomocy.