On Thu, 25 Jun 2009 13:50:36 +0200, "Maciek \"Babcia\" Dobosz"
<babcia@jewish.org.pl> wrote:
>Podpytam dostawcę przez którego dyski wysyłałem. Sowją dorga to
>dostawca - neiwielka w sumei firma - zapronował mi takie rozwiązanie
>jak zwróciłem się do niego z pierwszym padakiem. Jak dokładnei mi
>wyjaśni wklpeię co i jak.
Dostałem odpowiedź od sprzedawcy:
Robilem bezposrednio z seagate. 0 kosztow, kurier w te i z powrotem na
koszt seagate
[ http://www.i365.com/
trza sie zarejestrowac, zglosic nowe RMA case i czekac. potem
decyzja, przysylaja kuriera. a jak ocenia, ze to nie z ich winy to
podaja opcje: wysylka na twoj koszt albo zlomowanie na miejscu. mysle,
ze za darmo
Zdrówko
Received on Thu Jun 25 15:10:05 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 25 Jun 2009 - 15:51:05 MET DST