Re: MEDIA CENTRE - budowa od podstaw - jakie podzespoly

Autor: games <games_at_games.home.pl>
Data: Wed 24 Jun 2009 - 20:17:59 MET DST

"
> a na koniec - nie chce tunera sat z bajerami. moze sie myle ale wg
> mnie ani N-ka ani polszmat na tym nie pojdzie wiec... sorry ale chodzi
> mi zupelnie o co innego, i wybacz nie pisze tu o wyzszosci jednego
> rozwiazania nad drugim. Pisze tu wylacznie co ja chce zbudowac i co
> bedzie w 100% dostoswane do moich wymagan nie zas to do twojego
> wyobrazenie na temat media centre :)
"

Obawiam sie ze przespales cala epoke telewizji cyfrowej i masz duze
braki. Dreambox to nie jest tuner z bajerami ale wlasnie media center,
maly o niskim poborze mocy i ze sprzetowym dekodowaniem DVB-T,S,C .

W przypadku DM nic nie musisz budowac ani instalowac wszystko masz w
komplecie wlaczasz i dziala i to bez zadnej karty !

Twoj media center zezre minimalnie 150-200W bedzie sie grzal jak smok,
bedzie wielki jak smok i bedzie ryczal jak smok.