Re: MEDIA CENTRE - budowa od podstaw - jakie podzespoly

Autor: payol <payolsmietnik_at_googlemail.com>
Data: Thu 25 Jun 2009 - 01:05:38 MET DST

> maly o niskim poborze mocy i ze sprzetowym dekodowaniem DVB-T,S,C .
> W przypadku DM nic nie musisz budowac ani instalowac wszystko masz w
> komplecie wlaczasz i dziala i to bez zadnej karty !

.... zeby bylo jasne: wlaczam, i mam polsat, n-ke i cyfre plus bez
zadnej karty? - w takim wypadku, fakt przespalem troche.
co do instalacji....i o to chodzi... ja chce instalowac, chce
modifikowac, chce dodawac badz odejmowac aplikacja - cala frajda w
tym.
Na temat grzania sie, ryczenia i wielkosci napisal juz MarlonB :)

jedyna rzecz ktora jest mnie sklonna do zastanowienia sie na db to ten
twoj brak karty :) oczywiscie zaden sharing itp nie wchodzi w
rachube :)

peace
Payol