Re: MEDIA CENTRE - budowa od podstaw - jakie podzespoly

Autor: payol <payolsmietnik_at_googlemail.com>
Data: Wed 24 Jun 2009 - 17:22:34 MET DST

> Nie jestem z innej bajki  jak wczesniej napisalem do gier Playstation3
> do TV Dreambox a do pracy Pecet.
>
> DBOX to inna para kaloszy niz Dreambox, dreambox 800, 8000 to wlasnie
> jest media center ze sprzetowymi dekoderami Mpeg2,4. Male, funkcjonalne
> i nie rzezi po nocach o rachunku za energie nie wspomne .

pisze o rachunkach za energie a jednoczsnie zamiast jednego urzadzenia
chcesz uzywac 3 -> playstation, komputer i dreambox... gdzie
konsekwencja?

> lubisz rzezbic w gownie z tego co napisales wiec zycze powodzenia.

wole nie wnikac dlaczego w kazdym poscie piszesz o gownie i
rzezbieniu... wole nie wiedziec

i jak juz sie tak uparles to prosze :

Powerful receiver for digital TV and Radio programs.

- 300 MHz MIPS Processor
- Linux Operating System ->>>>>>>>> caly czas pisalem o windowsie....

- OLED - Display
- MPEG-2 / H.264 Hardware decoding

- Tuner: DVB-S, optional: DVB-C, DVB-T ->>>>>>>>> dvb-s -> po co? i
tak np polsat bede sobie mogl w d wsadzic. Ok zgodze sie na DVB-T -
optional :)

- Tuner Module, Plug&Play
- 1 x Smartcard-Reader
- V.24/RS232 Interface
- 10/100Mbit Ethernet Interface
- 1 x Scart (RGB, FBAS or S-Video)
- DVI
- 2 x USB 2.0 ->>>>>>>>>>>>>>>> to wyraznie za malo jak na media
centre -> podlacz dysk zewnetrzny, klawiature..... aa zapomnialem
zapytac - jest jakas klawiatura ktora bedzie z tym dzialac?

- analog modem
- S/PDIF Interface for digital bit stream out (AC-3)
- 64 MByte Flash, 256 MByte RAM
- SATA
   - for use either as internal SATA HDD 2,5“ ->>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
jak wyzej pisalem mam 1,5 TB dysk 3.5inch ktory wyglada ze bede musial
wyrzucic do smieci.

   - or to use for extern eSATA
- unlimited channel lists for TV/Radio
- channel-change time < 1 second
- automatic service scan
- directly bouquet-lists
- EPG (electronic program guide)
- multiple LNB-Switching control (supports DiSEqC)
- OSD in many languages and skin-support
- Videotext Decoder
- extern 12V power supply

czy ja dobrze widze ze brak tu hdmi? moze zle widze :) wybacz jezeli
sie myle.

dla podsumowania moich wczesniejszych postow:
- chce ogladac divx, mpg, rmvb i wszystko co mi wpadnie w rece.....
- chce na szybko w czasie ogladania tv przeskoczyc sobie na jakas www
i sprawdzic jakies inforacje badz maila.
- chce podlaczyc moj dysk 3.5 calowy z tona filmow, seriali etc.
- chce podlaczyc klawiature i myszke ( jeszcze raz usb )
- chce na szybko podlaczyc przez usb dodatkowe urzadzenia np aparat
cyfrowy, kamerke, etc
- jedyna gra jaka mnie interesuje to medal of honor AA, milo by bylo
gdyby dzialala

a na koniec - nie chce tunera sat z bajerami. moze sie myle ale wg
mnie ani N-ka ani polszmat na tym nie pojdzie wiec... sorry ale chodzi
mi zupelnie o co innego, i wybacz nie pisze tu o wyzszosci jednego
rozwiazania nad drugim. Pisze tu wylacznie co ja chce zbudowac i co
bedzie w 100% dostoswane do moich wymagan nie zas to do twojego
wyobrazenie na temat media centre :)

peace
Payol