Re: MEDIA CENTRE - budowa od podstaw - jakie podzespoly

Autor: games <games_at_games.home.pl>
Data: Wed 24 Jun 2009 - 16:59:16 MET DST

payol pisze:

> [...]
> chinskie male i duze playery konczac na kilku wersjach Emteca oraz
> przerobce starego xboxa na media centre. W kazdym mi czegos brakuje,
> wiec prosze jezeli pisze o media centre to chodzi mi o komputer ktory
> bedzie pracowal na windzie, sluzacy do ogladania filmow ale takze na
> szybko przegladniecia stron www czy sprawdzenia poczty! - w tym
> temacie jestem juz okreslony i nie zamierzam wracac do sprawdzania
> kolejnych urzadzen ktore beda fajne ale nie beda spelniac moich
> wymagan. Nie chce sie bawic w linuxa, niechce dodawac dodatkowych
> urzadzen.... to tyle woli wyjasnienia :)

Nie jestem z innej bajki jak wczesniej napisalem do gier Playstation3
do TV Dreambox a do pracy Pecet.

DBOX to inna para kaloszy niz Dreambox, dreambox 800, 8000 to wlasnie
jest media center ze sprzetowymi dekoderami Mpeg2,4. Male, funkcjonalne
i nie rzezi po nocach o rachunku za energie nie wspomne .

"> Przerabialem juz mase urzadzen: poczawszy od emprexa, przez iomege,
> chinskie male i duze playery konczac na kilku wersjach Emteca oraz
> przerobce starego xboxa na media centre."

lubisz rzezbic w gownie z tego co napisales wiec zycze powodzenia.