Re: Nvidia (wyjący gigabyte) GTS 250 - na co wymienić?

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Wed 24 Jun 2009 - 14:55:08 MET DST

Netx wrote:
> Nie wiem jak z GTS250 ale miałem ostatnio chyba 7600GS, 8800GTS
> 512MB, a teraz Evga GTX260 core 216 SC i we wszystkich przypadkach
> daje się regulować prędkość wiatraka np. w RivaTuner (działa też na
> Vista i Windows 7).

Owszem, w większości kart się da. Podobnież większość kart trzyma
wentylator na niskich obrotach w 2D i rozkręca go w 3D, tak właśnie
działało to na 8800GT 512, który mi zdechł.

Ten Gigabyte GTS 250 za to NIE MA W OGÓLE regulacji prędkości
obrotowej wentylatora, przez co pracuje cały czas na maks obrotach.
W sterownikach również nie ma możliwości ustawienia czegokolwiek,
ten typ tak ma. Wymieniam jutro na coś innego, bo to jest porażka.

Mam właściwie trzy możliwości:
1. Radeon 4850, raczej odpada...
2. GTS 250 512 BFG - ma stockowe chłodzenie, powinien być cichy w idle...
3. EVGA GTX 260 Core 216 896MB - również stockowe chłodzenie, ponoć
dość znośne w idle, tylko nie wiem czy mój Seasonic 430W da radę...

I co wybrać? :-)

--
Pozdrawiam
  __