Re: MEDIA CENTRE - budowa od podstaw - jakie podzespoly

Autor: MarlonB <zyrafa_at_wieloryb.kon>
Data: Wed 24 Jun 2009 - 15:01:42 MET DST

Uzytkownik "payol" <payolsmietnik@googlemail.com> napisal w wiadomosci
news:bab19497-fc6a-4e41-8648-c772790aa831@s6g2000vbp.googlegroups.com...
> Witam.
> Zamierzam zbudowac komputer ze szczegolnym nastawieniem na media. Moze
> ogolne zalozenia:
> bedzie bazowal na jednym z windows media centre - prawdopodobnie na
> windows 7 sluzyc do:
> - ogladanie filmow z dysk ( avi, divx ale i rowniez 720hd)
> - ogladanie filmow z plyt blue ray i dvd
> - tv ale raczej nagrywanie ( mieszkam w angli wiec wrzuce do niego
> karte freeview)
> - gry raczej odpadaja... no moze stare medal of honor, ale to nie ma
> wymagan :)
> [...]

Polecam plyte ITX z integrowanym 2-rdzeniowym Atomem i dobra grafika (NVIDIA
ION). Ma wbudowany zasilacz, wiec podlacza sie ja tak jak laptopa - zaleta
to bloga cisza. Plyta oszczedna w prad, bez problemu radzi sobie z filmami
full hd. Windows 7 na tym sprzecie smiga. Pomyslana wlasnie do zasosowan
media center.

http://www.benchmark.pl/aktualnosci/Nowe_plyty_mini-ITX_oparte_o_ION_-_IONITX-B-E_i_IONITX-A-BCEU-19363.html
http://www.overclockers.co.uk/showproduct.php?prodid=MB-003-ZT

Druga opcja, to gotowy komputer, który bazuje na podobnych podzespolach, co
powyzsza plyta - bez problemu dostaniesz w Angli:
http://www.amazon.co.uk/Acer-Desktop-Wireless-Gamepad-Premium/dp/B00292BR1S/ref=sr_1_3?ie=UTF8&s=electronics&qid=1245848123&sr=1-3

Ja bym szedl raczej w tym kierunku.

Pozdrawiam.

M.