Re: Barracuda 500 serii 7200.11

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed 24 Jun 2009 - 13:06:50 MET DST

On Wed, 24 Jun 2009 12:00:47 +0200, "miab" <miwa14@wp.pl> wrote:

>A potrafisz sobie wyobrazic ze dla kogos same dane i czas ich
>odzyskania są po wielokroć więcej warte niż np. cena dysku?.

Wiesz - jakoś wolę by dysk odblokowywał mi producent i wyspecjalizowan
firma na nie "Pan Czesiek z Allegro" - to jeśli chodzi o ważnośc czy
wartość danych. Co do warotści wiem - od ~18 lat zajmuję się zawodowo
systemami komputerowymi - w tym takze gromadzenia i przetwarzania
róznych danych. Pomijam już to że wartościowe dane trzyma się także w
backupach. A co do czasu to zauważ że przedpiszca użył zwrotu "sam tez
musze sie w koncu za to zabrac i oddac komus do naprawy" co raczej
sugeruje że dysk nei jest pilnei potrezbny a raczej leży od jakiegoś
czasu. A 2 tygodnie w takim przypadku to raczej nie jest termin
zaporowy.

Zdrówko