Re: Barracuda 500 serii 7200.11

Autor: miab <miwa14_at_wp.pl>
Data: Wed 24 Jun 2009 - 12:00:47 MET DST
Message-ID: <h1stjb$10r$1@atlantis.news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

Maciek "Babcia" Dobosz wrote:
> On Wed, 24 Jun 2009 10:47:48 +0200, "Raist" <robike@@poczta.fm> wrote:
>
>> allegro:
>> http://www.allegro.pl/search.php?string=seagate&from_showcat=1&category=48915&description=1&country=1
>
> Piękne. Płacic za coś co Seagate robi za darmo w ramach gwarancji.
> Naprawdę podziwiam ludzi którzy chcą zapłacić za darmowe i uważają że
> wtedy ich "profesjonalnie" obsłużą. Nie zdziwiłbym sie gdyby okazało
> się że te wszystkie firmy odsyłają dyski do producenta by je
> odblokował a naiwnych tylko kasują za "usługę".
>
> I kwiatek z opisu jednej z tych aukcji doa poprawienai humoru:
>
> "Nasza Firma posiada support Litewskiego Specjalisty, który opracował
> technologie odzyskiwania danych z 7200.11."
>
>> sam tez musze sie w koncu za to zabrac i oddac komus do naprawy...
>
> Oddaj dystrybutorowi. Zrobią w rmach gwarancji.

A potrafisz sobie wyobrazic ze dla kogos same dane i czas ich
odzyskania są po wielokroć więcej warte niż np. cena dysku?.

miab
Received on Wed Jun 24 12:05:04 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 24 Jun 2009 - 12:51:05 MET DST