Re: Barracuda 500 serii 7200.11

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Thu 25 Jun 2009 - 03:53:53 MET DST

Proces Mark <tajny@adres.w.pl> zwrócił błąd:
> ...czyli nalezaca do tej nieszczesnej serii ze zrabanym firmware'm z konca
> zeszlego roku, o czym dowiedzialem sie post factum.

Pomijając inne sprawy sam fakt przynależności Barki 500GB do 7200.11 nie
znaczy że należy ona do serii ze zrąbanym firmware - niektóre
(wczesne) nie miały zrąbanego firmware, sam mam taką. Natomiast
widziałem też ze złym firmware, zresztą jeszcze w większości chodzące.

Samemu można to zwykle odzyskać, ale IMO jeśli komuś bardzo zależy na
danych to należy po prostu skorzystać z darmowego odzyskiwania przez
Seagate, które nie jest tożsame z wymianą gwarancyjną. Nic nie płacić
poza ewentualnymi kosztami wysyłki!

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8