Re: Komputer się włącza na sekundę i potem gaśnie

Autor: GLaF <glaf_at_niema.takiego.numeru.pl>
Data: Tue 23 Jun 2009 - 16:46:18 MET DST

Dnia Tue, 23 Jun 2009 12:23:06 +0200, Papa Smerf napisał(a):

> pewnie ze dobry się wyłaczy, tylko powiedz mi no teoretyku udający praktyka,

Brakuje argumentów, to robimy wycieczki osobiste?

> gdzie to sprzedają dobre zasilacze komputerowe i w jakich cenach?:O)
> bo jak ostatnio zajrzałem po sklepach komputerowych to była wyłącznie
> "chińszczyzna"!:(

Np. Enermax, Be-quiet, Chieftec i wiele innych.

> nawet te podobno markowe miały nalepkę: "Made in China"

Chińczycy pod odpowiednią kontrolą z odpowiednimi narzędziami potrafią
robić dobre urządzenia.

> uszkodzenia widoczne bez obciążenia też się zdażają, a co do obciażenia to
> jaki widzisz problem?
> podłaczasz opornik i masz pomiary z obciążeniem, widzę że robisz z igły
> widły!:O)

Objawy od początku wskazywały na zasilacz. Twój pomiar nie mógłby wykluczyć
uszkodzenia zasilacza, a co najwyżej go potwierdzić. Więc niezależnie od
jego wyniku i tak byłby potrzebny drugi, sprawny zasilacz.

--
GLaF