Re: Komputer się włącza na sekundę i potem gaśnie

Autor: Papa Smerf <Papa_at_zagurami.zalasami.trala.la>
Data: Tue 23 Jun 2009 - 12:23:06 MET DST

Órzytkownik "Irokez" napisał:
> Dobry zasilacz się wyłączy w przypadku przeciążenia.

pewnie ze dobry się wyłaczy, tylko powiedz mi no teoretyku udający praktyka,
gdzie to sprzedają dobre zasilacze komputerowe i w jakich cenach?:O)
bo jak ostatnio zajrzałem po sklepach komputerowych to była wyłącznie
"chińszczyzna"!:(
nawet te podobno markowe miały nalepkę: "Made in China"

> Bo są statyczne, a jeżeli mamy do czynienia z niestabilnością potrzebne sa
> pomiary dynamiczne pod obciążeniem.

uszkodzenia widoczne bez obciążenia też się zdażają, a co do obciażenia to
jaki widzisz problem?
podłaczasz opornik i masz pomiary z obciążeniem, widzę że robisz z igły
widły!:O)