Re: Gigabyte GA-M61PME-S2P

Autor: Wiesław <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Fri 19 Jun 2009 - 21:25:00 MET DST

Dnia 19-06-2009 o 19:34 VR napisał na pl.comp.pecet:

> Prawda jak zwykle leży po środku, gdyż... tak się składa iż kolega ma
> płytę Gigabyte GA-MA770-UD3 z chipset'em AMD 770, ten sam procesor co ja
> i te same pamięci (razem kupowaliśmy). Włożył wszystko do kupy i kości
> chodzą na 1066Mhz w dualu (gdyby takowe miał to chodziły by nawet na
> 1200 bo takie możliwości daje płyta), procesor na 2900... bez
> najmniejszych kłopotów i ręcznego dłubania w biosie - wszystko ustawione
> na ustaw z SPD (Auto).
> Mnie to się zdaje że to nie wina Gigabyte'a czy jakieś wymogi
> technologii tylko chipsetów NVidii (wystarczy porównać możliwości
> [...]

Ja natomiast posiadam płytę Gigabyte GA-MA790X-DS4, a więc już chip AMD i
płyta umożliwia pracę na 1066.
Moje pamięci to 800, ale przecież mógłbym teoretycznie spróbować
puścić je na 1066 zmniejszając timingi (nie piszę o OC).
Niestety zmiana częstotliwości kończy się na 800. Procesor to Windsor 5200.
Nie wiem natomiast co by się stało gdyby to był CPU AM2+/3 lub DDR 1066.
Ciekaw jestem czy ten kolega ma opcję 1066 w Biosie, bo być może jest to
właściwość
tej konkretnie płyty.

Pozdrawiam

--