Dell C600 i samowyłączający się ekran

Autor: Piotr M <xxxxx_at_xxxxx.xx>
Data: Wed 17 Jun 2009 - 15:32:10 MET DST

Witam.

Proszę o pomoc, w laptopie Dell C600 od kilku dni "samo" się zrobiło tak,
że po upływie minuty ekran sam się wyłącza.

Patrzyłem w Biosie i nie ma tam chyba żadnych tego typu ustawień, w
Windowsie XP w zakładce Zasilanie monitora, ustawiłem wszystko na np
godzinę, później na "Nigdy", w końcu powywalałem wszystkie Schematy
zasilania. Nic nie pomaga.

O co chodzi? To laptop coś zwariował czy to po XP coś nawalił (może gdzieś
w rejestrze można sprawdzić zapisy). Ciągła irytacja bo nic spokojnie nie
można przeczytać czy oglądnąć.

Co to się stało?

--
Pzdr, Piotr