Re: PC'et domowy za ~ 2k.

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Wed 17 Jun 2009 - 15:22:09 MET DST

"Ingarden" <ekstrakt_USUN_@o2.pl> wrote in message
news:h1agsr$1sf$1@news.task.gda.pl...
> Ok, nie przyjrzałem się dokładnie specyfikacji: _1xIDE_. Czyli odpada.
> Musze CD i stary dysk podłączyć. Na jednej taśmie to chyba nie jest dobry
> pomysł?

jezeli tylko nie bedzie to systemowy to mysle ze nie bedzie problemow,
pozatym zawsze mozna w razie czego kupic za grosze przejsciowke

> Jest coś podobnego, o dobrym stosunku jakość/cena, ale z 2xIDE? Robią w
> ogóle jeszcze takie płyty? :>

zdarzaja sie ale na twoim miejscu bym odpuscil bo znacznie ogranicza to
wybor, a korzysci zadne (zakladajac ze potrzebujesz faktycznie podlaczyc
tylko dwa urzadzenia)