Re: Komputer Firmowy

Autor: Piotr <piotr_at_alpha.net.pl>
Data: Tue 16 Jun 2009 - 23:23:01 MET DST

Mariusz Kruk pisze:

> Powiedziałbym, że nie interesuje mnie Twoja opinia w tym temacie.
> W kwestii merytorycznej wciąż pobredzasz. Mak to zwykły przepłacony
> pecet z systemem operacyjnym, który może się podobać, ale ogranicza.
> I tyle. Nie ma się czym podniecać.
'argumentacja' makowców wygląda mniej więcej tak:
>Są niewspółmiernie drogie do możliwości.
Nic nikomu do tego, ile wydajemy na komputer, nie zaglądać mi do kieszeni.

>Średnio można je rozbudować o lepszą kartę muzyczną, graficzną, TV itp.
Ależ lepsza grafika nie jest nikomu potrzebna, muzyczna też, a TV to
sobie można po USB podłączyć.

>Nie ma odpowiedniej bazy oprogramowania.
Ależ jest, na przykład do księgowości jest całkiem sporo. Chuj, że do
księgowości w stanach, nie w PL.

>Chcę używać softu windowsowego
Możesz uruchomić wbudowaną emulację windowsa od którejśtam wersji OSX. I
znów, chuj, że DX się emuluje z masakrycznie niską wydajnością.

itp itd.

MAC to zwykły przepłacony pecet z systemem operacyjnym, ale trzeba dodać
'mający fanatycznych wyznawców'. Z applowcem nie pogadasz, on zawsze wie
lepiej. IPhone nie wyśle MMSa? Wcale MMSów nie potrzebujesz. I tak
dalej. I tak do usranej śmierci.