Re: Komputer Firmowy

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 16 Jun 2009 - 15:07:14 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Jacek Kauch"
>Owszem, ja temu nie zaprzeczam bo bardzo sumiennie sobie na nie
>zapracowałeś. "wyjazdy" są stosowną uwagą w stronę Twojego wychowania - tak
>jak i zwracanie się do Ciebie z dużej litery nie musi być przejawem
>szacunku.

Jak oczekiwałeś poklepywania po główce, to źle trafiłeś.
Ani razu IIRC nie odniosłem się do Twojej osoby. W przeciwieństwie do
Ciebie. A to, że jasno piszę, że piszesz brednie, to inna sprawa.

>No proszę Cię, znów dajesz wyraz swojej niekompetencji. Wystarczyło
>poprzednio kliknąć... Oto drugi z podanych wcześniej odnośników:
>http://www.miglia.com/
>... dla ułatwienia:
>http://www.miglia3.com/tvmaxplus/

I co, to nie potrzebuje kabli? Telepatycznie się łączy? (BTW, jakoś ten
minimak robi się coraz mniej "mini").

># Combined optical digital audio input/audio line in (minijack)
># Combined optical digital audio output/headphone out (minijack)
>
>... reszta zależy od wzmacniacza i głośników.

Czyścisz mi monitor.

>hola, hola. Mówimy o komputerze dla prezesa gdzie jednym z podstawowych
>postawionych warunków jest "robienie wrażenia".

Nie. Mówimy o bardzo różnych sprawach. (BTW, estetyka maków jakoś
wybitnie nie pasuje mi do zwrotu "robienie wrażenia").

>A merytorycznie potrafisz? Czy już nie ta liga?

Zgadnij kto zaczął sumować "nieocenienia". (a potem szybciutko wyciął
z cytatów, żeby nie było widać).

>By wykazać absurdalność Twojej argumentacji.

Której? Że za te same pieniądze można mieć wydajniejszy sprzęt?

>Nie, nie mam zamiaru. Masz bezwzględne prawo do oceny tego co Ci się podoba
>a co nie. Jednak sposób w jaki piszesz i argumentujesz jest po prostu
>prostacki. Niestety, ze względu na dający się zauważyć brak umiejętności
>cytowania wypowiedzi adwersarza,

Powiedział ten, kto wycina cały kontekst, żeby przypadkiem nie wyszło,
że żądasz ode mnie "merytorycznego wsparcia" na gust. Sorry, ikejkowski
kosz na papiery pozostanie ikejkowskim koszem na papiery, ile byś się
nie spinał.

>Czy uważasz, że jeżeli określił bym Twoją postawę jako chamską* to byłoby
>zbyt powściągliwie czy akurat?

Powiedziałbym, że nie interesuje mnie Twoja opinia w tym temacie.
W kwestii merytorycznej wciąż pobredzasz. Mak to zwykły przepłacony
pecet z systemem operacyjnym, który może się podobać, ale ogranicza.
I tyle. Nie ma się czym podniecać.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Dziękuję,   wolę   sobie   trochę  pouderzać
\  Kruk@epsilon.eu.org   / tłuczkiem do kartofli po  palcach,  przyjem-