Re: Komputer Firmowy

Autor: Kuba Fingas <f.qba_at_neostrada.pl>
Data: Wed 10 Jun 2009 - 12:46:10 MET DST

Animka pisze:
> Kuba Fingas pisze:
> Za rok będzie już przestarzały, nic do niego nowszego nie włożysz, nikt
> nie będzie chcial od Ciebie kupić tego Appla.

I co ? Najnowsze gry nie będą mieć dostatecznej ilości FPS?
Dramat, normalnie pociąć się można...

Nie każdy kupuje komputer do zabawy, niektórzy na nich pracują.

MacBooka Pro kupiłem 2 lata temu i miałem pod maską Core2Duo 2.2 GHz,
FSB 800 MHz, 2 giga ramu, GeForce 8600M GT i matrycę podświetlaną LEDami
- konfiguracja która i dziś w notebooku jest bardziej niż przyzwoita.

Pokaż mi profesjonalne aplikacje którym z roku na rok wymagania rosną
tak że absolutnie wymagają najmocniejszych dostępnych konfiguracji?

I pokaż mi kto z roku na rok najnowsze wersje softu plus najmocniejsze
konfiguracje, wymieniając cały swój "park komputerowy"?

Bo soft oczywiście używasz tylko legalny?
:P

Kuba