Re: Komputer Firmowy

Autor: Jacek Kauch <jacekkauch_at_onet.eu>
Data: Tue 16 Jun 2009 - 14:37:29 MET DST

On 09-06-16 13:12, in article slrnh3evh7.i44.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl,
"Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> wrote:

> Oczywiście, wyjazdy w "wychowanie wyniesione z domu" to nie adpersony.
> Skądże.
Owszem, ja temu nie zaprzeczam bo bardzo sumiennie sobie na nie
zapracowałeś. "wyjazdy" są stosowną uwagą w stronę Twojego wychowania - tak
jak i zwracanie się do Ciebie z dużej litery nie musi być przejawem
szacunku.

> (BTW, weź wreszcie ustaw sobie słownik w tym swoim komputerze, jaki by
> on nie był)

A fakt, był wyłączony a szybkie pisanie przynosi złe efekty. Już poprawione.
Dziękuję za zwrócenie uwagi. :-)

> I podobnie będzie z interfejsem TV,

No proszę Cię, znów dajesz wyraz swojej niekompetencji. Wystarczyło
poprzednio kliknąć... Oto drugi z podanych wcześniej odnośników:
http://www.miglia.com/
... dla ułatwienia:
http://www.miglia3.com/tvmaxplus/

> sensowną kartą dźwiękową itepe
> itede. Jasne.

# Combined optical digital audio input/audio line in (minijack)
# Combined optical digital audio output/headphone out (minijack)

... reszta zależy od wzmacniacza i głośników.

> Przy narzędziu? Nisko.

hola, hola. Mówimy o komputerze dla prezesa gdzie jednym z podstawowych
postawionych warunków jest "robienie wrażenia".

> No, zwłaszcza jak zsumujesz to "nieocenione".

A merytorycznie potrafisz? Czy już nie ta liga?

> To po co było je przytaczać?

By wykazać absurdalność Twojej argumentacji. Co było do okazania i sam mi w
tym skutecznie pomogłeś.

> Znaczy, musi mi się podobać, czy co? Dla mnie MacPro jest po prostu
> okropny z wyglądu. I co, zabronisz mi?

Nie, nie mam zamiaru. Masz bezwzględne prawo do oceny tego co Ci się podoba
a co nie. Jednak sposób w jaki piszesz i argumentujesz jest po prostu
prostacki. Niestety, ze względu na dający się zauważyć brak umiejętności
cytowania wypowiedzi adwersarza, gubisz się w temacie dyskusji odnosząc się
do chaotycznie wyrwanych z kontekstu sformułowań. Zatracasz wątek i brniesz
ślepo wierząc w słuszność swoich argumentów. To smutne zjawisko.

> Nie stwierdzono. Na razie delikatnie pobredzasz.

Czy uważasz, że jeżeli określił bym Twoją postawę jako chamską* to byłoby
zbyt powściągliwie czy akurat?

Mimo wszystko pozdrawiam życząc miłego dnia i szerszego spojrzenia na
otoczenie.

* za wikipedią:
[...] chamem określa się człowieka źle wychowanego, gbura, prostaka.

--
Odpowiadając, nie pisz na e-maila z nagłówka, wszystko ląduje w koszu.