Re: Komputer Firmowy

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 16 Jun 2009 - 13:12:39 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Jacek Kauch"
>Czy zwrócenie Ci uwagi, że zachowojesz się conajmniej nieelegancko uważasz
>za pstryczek w nos czy urazę na honorze?

Oczywiście, wyjazdy w "wychowanie wyniesione z domu" to nie adpersony.
Skądże.
(BTW, weź wreszcie ustaw sobie słownik w tym swoim komputerze, jaki by
on nie był)

>Absolutnie. Wymiana dysku jest bardzo prosta ale możesz oczywiście postawić
>na komputerze dysk zewnętrzny w obudowie łudząco przypominającej Maka Mini.
>2 TB wystarczy? Podobnie z blue-ray czy przechwytywaniem obrazu. Więc Twoje
>twierdzenie jest zgoła bezzasadne.

I podobnie będzie z interfejsem TV, sensowną kartą dźwiękową itepe
itede. Jasne.

>Jak wycenisz zatem prezencję, wizerunek?

Przy narzędziu? Nisko.

>Jakieś wskaźniki? Do czego odnieść.
>Bo jeżeli brać pod uwagę koszty początkowe zakupu sprzętu to może się
>pozornie okazać, że masz rację. Ale ktoś kto potrafi wybiec wyobraźnią nieco
>dalej policzy rzeczywiste koszty użytkowania i doda do tego wartość
>przywróconego wolnego czasu i spokoju. Nieocenione. Wtedy relacje mogą się
>odwrocić.

No, zwłaszcza jak zsumujesz to "nieocenione".
(że o różnicy w dostępności rozwiązań na pecety z logiem apple i bez
tegoż nie będę wspominać).

>No fakt, nie wyciskają 300 fps. Żenada.

To po co było je przytaczać?

>Gdybyś jeszcze, czyniąc złośliwości, robił to z gracją i miał choć
>szczątkowe merytoryczne wsparcie...

Znaczy, musi mi się podobać, czy co? Dla mnie MacPro jest po prostu
okropny z wyglądu. I co, zabronisz mi?

>Z moje strony EOT. Lubię dyskutować

Nie stwierdzono. Na razie delikatnie pobredzasz.

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Always  remember  that you are unique.  Just
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. like everyone else.