Re: Komputer Firmowy

Autor: Jacek Kauch <jacekkauch_at_onet.eu>
Data: Tue 16 Jun 2009 - 12:19:08 MET DST

On 09-06-16 10:57, in article slrnh3enkg.i44.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl,
"Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> wrote:

> Przynajmniej nie zjeżdżam w adpersonamy.

Czy zwrócenie Ci uwagi, że zachowojesz się conajmniej nieelegancko uważasz
za pstryczek w nos czy urazę na honorze?

> ...tworząc przy okazji obleśny kabelsalad jak za starych dobrych
> spectrumowych czasów. Dziękuję, posiedzę.

Absolutnie. Wymiana dysku jest bardzo prosta ale możesz oczywiście postawić
na komputerze dysk zewnętrzny w obudowie łudząco przypominającej Maka Mini.
2 TB wystarczy? Podobnie z blue-ray czy przechwytywaniem obrazu. Więc Twoje
twierdzenie jest zgoła bezzasadne.

> Oczywiście. I dlatego zamiast maka można kupić coś innego, co będzie
> efektywniejsze kosztowo.

Jak wycenisz zatem prezencję, wizerunek? Jakieś wskaźniki? Do czego odnieść.
Bo jeżeli brać pod uwagę koszty początkowe zakupu sprzętu to może się
pozornie okazać, że masz rację. Ale ktoś kto potrafi wybiec wyobraźnią nieco
dalej policzy rzeczywiste koszty użytkowania i doda do tego wartość
przywróconego wolnego czasu i spokoju. Nieocenione. Wtedy relacje mogą się
odwrocić.

> Słabiutkie.

No fakt, nie wyciskają 300 fps. Żenada.

> Znaczy, "futurystyczna obudowa" to ten kosz na papiery z ikejki?

Gdybyś jeszcze, czyniąc złośliwości, robił to z gracją i miał choć
szczątkowe merytoryczne wsparcie... a tak śmiech politowania.

Z moje strony EOT. Lubię dyskutować a nie odpowiadać na puste wiadomości.

Pozdrawiam,
JK

--
Odpowiadając, nie pisz na e-maila z nagłówka, wszystko ląduje w koszu.