Re: Komputer Firmowy

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 16 Jun 2009 - 10:57:52 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Jacek Kauch"
>Jesteś już nieco złośliwy i niewiem do końca czy to taka Twoja natura czy
>efekt wychowania wyniesionego z domu.

Przynajmniej nie zjeżdżam w adpersonamy.

>Ale do rzeczy.
>Na argument, że Maka Mini nie da się rozbudować, podałem kilka rozwiązań
>które przeczą temu twierdzeniu.

...tworząc przy okazji obleśny kabelsalad jak za starych dobrych
spectrumowych czasów. Dziękuję, posiedzę.

>Komputer na biurku prezesa nie będzie dokonywał obliczeń w czasie
>rzeczywistym modelu cząsteczkowego przy okazji niejako rzucając na ekran
>dynamiczną wizualizację przestrzeną tegoż ani obliczał wpływu czynników
>zewnętrznych na rozpraszanie energii w konstrukcji kratownicy pd w?lywen
>uderzenia. Nie będzie też miał potrzeby osiągnięcia 300 klatek na sekundę w
>ledwo co wypuszczonej grze i również tej która się ukaże za dwa lata. Ale da
>prezesowi sprawne narzędzie do zarządzania firmą a koniec końców o to
>chodzi.

Oczywiście. I dlatego zamiast maka można kupić coś innego, co będzie
efektywniejsze kosztowo.

>... bo prezes ma inne cele niż bicie rekordów w FPS.
>
>Nie wystarczy mu mini, i ma potrzebę czasem przegonić trochę obcych to może
>wybrać np. iMaca z jedna z kart graficznych:
> NVIDIA GeForce GT 120 z 256 MB GDDR3
> NVIDIA GeForce GT 130 z 512 MB GDDR3
> ATI Radeon HD 4850 z 512 MB GDDR3
>
>Słabiutkie?

Słabiutkie.

>Jak chce zaszpanować futurystyczną obudową i cenioną marką nie licząc się z
>kasą a licząc na wrażenie to postawi np. MacPro z dwoma ośmiordzeniowacami,

Znaczy, "futurystyczna obudowa" to ten kosz na papiery z ikejki?

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ plain  TeX  doesn't allow \it or \sl in sub-
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. scripts. Proceed, and  I'll  try  to  forget