Re: Komputer Firmowy

Autor: Jacek Kauch <jacekkauch_at_onet.eu>
Data: Tue 16 Jun 2009 - 10:47:11 MET DST

On 09-06-16 09:52, in article slrnh3ejpr.i44.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl,
"Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> wrote:

> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Jacek Kauch"
>
> Znaczy, napisałeś coś innego niż "to mi niepotrzebne" na argument "tego
> się nie da zrobić"? Nie krępuj się, zacytuj.

Jesteś już nieco złośliwy i niewiem do końca czy to taka Twoja natura czy
efekt wychowania wyniesionego z domu. Ale do rzeczy.
Na argument, że Maka Mini nie da się rozbudować, podałem kilka rozwiązań
które przeczą temu twierdzeniu. Na argument, że TV się również nie da
pooglądać a nawet nagrać, podałem "magiczne" linki. Z sugestią, że wymiana
karty graficznej jest niemożliwa się zgadzam jednakże w kontekście wątku i
zastosowań biznesowych... mam akurat na tym polu spore doświadczenie co
pozwala mi na takie a nie inne formuowanie wypowiedzi.

Komputer na biurku prezesa nie będzie dokonywał obliczeń w czasie
rzeczywistym modelu cząsteczkowego przy okazji niejako rzucając na ekran
dynamiczną wizualizację przestrzeną tegoż ani obliczał wpływu czynników
zewnętrznych na rozpraszanie energii w konstrukcji kratownicy pd w?lywen
uderzenia. Nie będzie też miał potrzeby osiągnięcia 300 klatek na sekundę w
ledwo co wypuszczonej grze i również tej która się ukaże za dwa lata. Ale da
prezesowi sprawne narzędzie do zarządzania firmą a koniec końców o to
chodzi.

... bo prezes ma inne cele niż bicie rekordów w FPS.

Nie wystarczy mu mini, i ma potrzebę czasem przegonić trochę obcych to może
wybrać np. iMaca z jedna z kart graficznych:
    NVIDIA GeForce GT 120 z 256 MB GDDR3
    NVIDIA GeForce GT 130 z 512 MB GDDR3
    ATI Radeon HD 4850 z 512 MB GDDR3

Słabiutkie?

Jak chce zaszpanować futurystyczną obudową i cenioną marką nie licząc się z
kasą a licząc na wrażenie to postawi np. MacPro z dwoma ośmiordzeniowacami,
16 GB ramu, z czteram kartami graficznymi każda po 1 GB ramu i bajecznych
osiągach do których podepnie osiem moniotorów 30" albo kilka 50" LCD po
HDMI. Do tego zgrabna klawiatura bezprzewodowa i jedna mysz, np. MS Explorer
Mouse Blue Track. No i może jakieś głośniki JBL albo innego Bang & Olufsen z
serii pro...

... a miniak będzie skrzętnie wykonywał zadania siedząc w ukryciu i nie
narzucając się swoją niepozornością. Jako np. serwer www, ftp, czy inne
media center Ale również jako podstawowy komputer do zadań biznesowych.

pozdrawiam,
J.

--
Odpowiadając, nie pisz na e-maila z nagłówka, wszystko ląduje w koszu.