Re: Komputer Firmowy

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Fri 12 Jun 2009 - 17:38:33 MET DST

On Fri, 12 Jun 2009 08:58:09 +0100, "tg" <aa@bb.cpl> wrote:

>"rs" <no.address@no.spam.pl> wrote in message
>
>bo tak jak napisalem, maja gdzies rozbudowe, maja gdzies stosunek wydajnosci
>do ceny, wola wydac duzo kasy, posadzic ludka ktory im zrobi to co maja do
>zrobienia na jedynym sluszym sofcie - zna go bo przeciez nie ma
>alternatywnego ;)

hehehe. jasne. wszyscy glupi tylko ty madry.

>nie, puszcze na nim stabila viste ktorej uzywam od 2 lat bez problemow, nie
>potrzebuje ograniczac sobie wyboru

ale nie puscisz OSX, klientowi, ktoemu by na nim zalezalo, wiec
takiego skladaka mozesz sobie wsadzic, pod szafe.

>o to ze to nie jest kolejny cud swiata tylko okrojony z opcji

z jakich opcji jest okrojony?

> i zbyt drogi
>pc z odmalowana dystrybucja 'linuxa'

bzdury panie opowiadasz, az zeby bola.
dla ciebie moze i zbyt drogi, ale zapewniam, cie, ze sa ludzie,
ktorych kupienie makowki nie jest specjalnym wydatkiem, wiec nie masz
po co sie pienic, ze wydaja swoja kase, bo to naprawde smieszne. <rs>