Wydajnosc Intel Atom

Autor: iTomasz <poczta_at_@itomasz.com>
Data: Fri 12 Jun 2009 - 18:20:28 MET DST

Witka,

Chcialbym zmienic obecny pecet na cos nowszego. Uzywam AthlonXP-M@2,0
ghz+1GB ram na przyzwoitej plycie. Zastanawia mnie przesiadka na INTEL
D945GCLF2 z powodu rozmiarow ITX, zuzycia pradu. Pecet ma sluzyc jako
standardowy desktop (Linux,Win) multitask, chcialbym takze miec mozliwosc
uruchomienia na raz kilku (4-5) maszyn wirtualnych do testow roznych rzeczy.
Wsadzilbym 2GB ram. Teraz moje pytanie brzmi, czy ktos spotkal sie z ta
plyta i co moze powiedziec o jej wydajnosci, czy poczuje duza roznice po
przesiadce? Googlowalem za testami, chce jednak opinii kogos kto mial to w
rece, reply mile widziane, pozdro!

--
TT.
Admin pewnego portalu na O