Re: Komputer Firmowy

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Fri 12 Jun 2009 - 09:58:09 MET DST

"rs" <no.address@no.spam.pl> wrote in message
news:do53351thvphh75ihqshbht3jnfptm0rnh@4ax.com...
> powiedz mi, zatem, dlaczego najwieksze agencje reklamowe na swiecie
> jada na makowkach, a nie na windowsach? bo lubia swiecidelka, czy bo
> maja w nosie wydajnosc, czy moze dlatego, ze sa po prostu rozrzutne?
> no innej mozliwosci nie widze.

bo tak jak napisalem, maja gdzies rozbudowe, maja gdzies stosunek wydajnosci
do ceny, wola wydac duzo kasy, posadzic ludka ktory im zrobi to co maja do
zrobienia na jedynym sluszym sofcie - zna go bo przeciez nie ma
alternatywnego ;)

> i zapewne jeszcze puscisz na tym stabilnego OSXa

nie, puszcze na nim stabila viste ktorej uzywam od 2 lat bez problemow, nie
potrzebuje ograniczac sobie wyboru

> alez przeciez nikt ci nie zabrania kupowac klony z chin. chcesz kupuj.
> twoja kasa. nikt tez nie ma zamiaru liczyc wydanych przez ciebie
> pieniedzy na te klony, tak jak ty to robisz tym, ktorzy by chcieli
> kupic makowke. ludzie lubia ten sprzet, lubia system, chcesz im
> wmowic, ze ze sie oklamuja? o co w ogole ci chodzi?

o to ze to nie jest kolejny cud swiata tylko okrojony z opcji i zbyt drogi
pc z odmalowana dystrybucja 'linuxa'