Re: Obraz partycji dysku

Autor: Adax <Adax_TnijTo_at_op.pl>
Data: Fri 12 Jun 2009 - 15:33:29 MET DST

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości
news:h0s0dl$slm$1@inews.gazeta.pl...
> Nie wiem, co robisz z tym Acronisem, ale czy to nie jest aby karalne?
> ;-)
> Zależy, jaki system operacyjny. Niby problemy z 48-bitowym adresowaniem
> powinny odejść w przeszłość, ale może koRZystasz jeszcze z
> nieobserwispakowanej Windy XP? I jakie interfejsy mają stary i nowy
> dysk? Bo jeśli stary był PATA a nowy SATA to mogą być problemy. Nie
> wiem też, jak ów Acronis (to jakiś program windziany?) poradzi sobie z
> sygnaturą nowego dysku. Ale o to musisz pytać na grupach poświęconych
> Twojemu systemowi operacyjnemu.
> [...]

No już wiem, że klapa, bo jestem po operacji. Obydwa dyski były SATA. Są
te same typy Seagate. Ale po po stworzeniu partycji nie moglem nadac im
liter! -nie wiem dlaczego, a potem Acronis nie chciał wgrać obrazu, bo nie
widział dysku. Może to chodzi o to, że są to najnowsze dyski Seagete? Jak
nie ta grupa, to która mi pomoże? ściągam najnowszą wersję Hire's BooCD
v.9.9, bo stara 9.3 nie poradziła sobie :(