Re: Komputer Firmowy

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Fri 12 Jun 2009 - 15:20:12 MET DST

KILu pisze:

> Kto wysmiewa, gdzie wysmiewa? :}
> Poza tym... przejmujesz sie? Sam swiadomie i z wyboru uzywam przenosnego
> grajka z 2004 roku (obecnie na rynku nie ma niemalze nic co daje rownie
> dobra jakosc dzwieku, a to, co jest kosztuje krocie i niekoniecznie jest
> lepsze), lustrzanki z 2006 (ma wszystko co potrzeba i w kwestii jakosci
> nie ustepuje nowym dslr entry level, za to wiekszosc z nich bije na glowe
> kompatybilnoscia z manualna optyka), komorki z poczatku 2005 (wystarcza
> mi - ma symbiana, jest wygodna i nigdy sie nie zawiesila), malego laptopa
> [...]

No, np. ze mnie się śmiali jak miałam IBM Pentium2 MMX. Ani razu nie
miałam z tym komputerem najmniejszego problemu, ale jednak jak kupiłam
ostatnio lepszy, wieloprocesorowy to dopiero się przekonałam co to znaczy
dobry komputer.
Jak kupię kiedyś tam jeszcze lepszy, najnowocześniejszy to dopiero będzie
ohoho :-)

--
animka