Re: Obraz partycji dysku

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri 12 Jun 2009 - 00:28:00 MET DST

"Adax" napisał:

> kożystam z Acronisa

Nie wiem, co robisz z tym Acronisem, ale czy to nie jest aby karalne? ;-)

> i czy zgrana partycja systemowa dysku 120 GB, spokojnie może być wgrana
> na nowy dysk np. 250 GB. Czy to jest dowolność, czy jednak są jakieś
> ograniczenia?

Zależy, jaki system operacyjny. Niby problemy z 48-bitowym adresowaniem
powinny odejść w przeszłość, ale może koRZystasz jeszcze z
nieobserwispakowanej Windy XP? I jakie interfejsy mają stary i nowy dysk? Bo
jeśli stary był PATA a nowy SATA to mogą być problemy. Nie wiem też, jak ów
Acronis (to jakiś program windziany?) poradzi sobie z sygnaturą nowego
dysku. Ale o to musisz pytać na grupach poświęconych Twojemu systemowi
operacyjnemu.

JoteR