Nowy laptop ale... który?

Autor: Sqeeb <sqeeb_at_internet.community>
Data: Thu 11 Jun 2009 - 16:12:15 MET DST

Witam.
Zbieram się do zakupu nowego laptopa. Już od dawna nie jestem w temacie
co jest na topie, więc pooglądałem sobie troche allegro. Wszystko pięknie
ładnie, ten ma 3GB ramu, tamten czytnik linii papilarnych, pcmcia do lamusa
chyba odchodzi, 2h na baterii, 17 cali... Postanowiłem, że więcej jak 3000zł
nie wydam, no i przeglądając ceny od 2200 do 3200zł mogę wyróżnić tylko
kilka(naście) konkretnych modeli, a pozostałe aukcje to ten sam laptop tylko
ma tu i ówdzie kilka gigabajtów więcej/mniej.

No to teraz do konkretów:
1. Czy szanowna grupa poleciłaby coś dla osoby, która nie lubie upgradeowania
sprzętu, zapędów do grania nie ma, jednak od czasu do czasu pobawi się jakimś
symulatorem(karta graficzna jednak dedykowana)?
Oczywiście do 3tys. zł. Lipiec-sierpień to chyba najlepsza pora do kupowania
sprzętu elektronicznego?
2. Na alledrogo największą matrycę jaką znalazłem to było 17.3 cala, czy
są może większe sprzęty? Nie przeszkadza mi duża waga i gabaryty, ale duży
obraz byłby mile widziany.
3. Jakie czasy reakcje mają współczesne matryce? 8ms? Mnie by tak 5ms zadowalało ;-)
4. HP, Dell, Acer, Asus, Toshiba? I czemu? ;-) Do HP się zraziłem, jak mi taki
jeden n6000 przestał się uruchamiać i okazało się, że to jest typowa wada w tych
laptopach.
5. Jak sobie przypomnę, to dopiszę...

--
Pozdrawiam,