myszki radiowe... laptop

Autor: Oncek <cactusek_at_gmail.com>
Data: Thu 11 Jun 2009 - 16:10:19 MET DST

Musze w koncu kupic myszke. Najpewniej bedzie to Logitech.
Moje wymagania to min 5 przyciskow (3programowalne dowolnie), rolka,
brak kabla i ergonomia, wygoda używania. Jak najmniejszy odbiornik (bo
laptop)
Kandydaci:
Logitech MX1100 - chyba troche ciężka ? i dość duży odbiornik.
Logitech MX Revolution - myszka przeznaczona do kompow stacjonarnych i
boje sie ze ten odbiornik usb bedzie dosc wielki.
Logitech VX Revolution - tej jestem najblizej, tylko znajomy narzeka
że troche za mała i przycisk zoom ponoc nawala notorycznie.
Logitech MX620 - nowość i mało sprawdzona. Jakby mniej bajerów niz w
tych powyzej
Myślalem też o myszce na Bluetooth ale nikt nie produkuje takich z
przynajmniej 3 programowalnymi przyciskami.
Moze ktos ma myszke wyzej wymienioną i podzieli sie wrażeniami ?