Re: Nowy laptop ale... który?

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Thu 11 Jun 2009 - 16:24:01 MET DST

"Sqeeb" <sqeeb@internet.community> wrote in message
news:20090611161215.bc358fda.sqeeb@internet.community...
>Lipiec-sierpień to chyba najlepsza pora do kupowania sprzętu
>elektronicznego?

przy obecnych wachaniach kursow nie ma to najmniejszego znaczenia

>2. Na alledrogo największą matrycę jaką znalazłem to było 17.3 cala, czy
>są może większe sprzęty? Nie przeszkadza mi duża waga i gabaryty, ale duży
>obraz byłby mile widziany.

no to czemu nie stacjonarny? za te same pieniadze zawsze bedzie znacznie
lepszy niz laptop, mozliwosci rozbudowy, szybkiego zastapienia padnietych
elementow itd...

>3. Jakie czasy reakcje mają współczesne matryce? 8ms? Mnie by tak 5ms

nie zauwazysz roznicy miedzy 5 a 10, nie ma zreszta obecnie zadnego
znaczenia ile producent poda bo zadne nie smuza

>4. HP, Dell, Acer, Asus, Toshiba? I czemu? ;-) Do HP się zraziłem, jak mi

ten z najdluzsza gwarancja, przy obecnej konkurencji na rynku laptopow
firma ma juz marginalne znaczenie, a i tak wszystko produkuja skosnoocy,
nierzadko nawet w tych samych fabrykach