Re: Komputer Firmowy

Autor: Grzegorz Krukowski <registered.user_at_op.pl>
Data: Wed 10 Jun 2009 - 19:31:45 MET DST

On Wed, 10 Jun 2009 12:25:48 -0400, rs <no.address@no.spam.pl> wrote:

>skoro kolega "nie odrobil pracy domowej" to ja ci powiem. jakos mase
>firm pracuje w calosci opartych na makowkach i jest masa takowego
>softu na ten system. wystarczy tylko zapuscic sie w googla.

Ale jakie dziedziny? Mak ma pożądne wsparcie w obszarze szeroko
pojętej grafiki, składu, muzyki. Wyskakując poza ten obszar liczba
dostępnych aplikacji zmniejsza się znacznie. Dodaj do tego, że dość
często wąskospecjalizowane programy dostępne są tylko na Windowsa. I
nie mówię, że się nie da, tylko że możliwości wyboru są czasami sporo
mniejsze.

>w najgorszym wypadku, jesli firma ma soft pisany dla niej pod
>konkretnego windowsa i nie ma ma odpowiednika na macos'ie, to
>instalujesz na hardwarze applea. dowolnego windowsa, a na tym to co
>chcesz. albo w VM to w najgorszym wypadku.

A to zależy - bo jak chodzi o działanie jednego kluczowego programu to
taniej będzie nabyć PC tylko do tego celu, a nie kupowanie Maka, aby
zainstalować na nim Windowsa.

--
Grzegorz Krukowski