Re: Komputer Firmowy

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Wed 10 Jun 2009 - 20:52:13 MET DST

On Wed, 10 Jun 2009 19:31:45 +0200, Grzegorz Krukowski
<registered.user@op.pl> wrote:

>Ale jakie dziedziny? Mak ma pożądne wsparcie w obszarze szeroko
>pojętej grafiki, składu, muzyki. Wyskakując poza ten obszar liczba
>dostępnych aplikacji zmniejsza się znacznie. Dodaj do tego, że dość
>często wąskospecjalizowane programy dostępne są tylko na Windowsa. I
>nie mówię, że się nie da, tylko że możliwości wyboru są czasami sporo
>mniejsze.

ok. ale np. po co na windowsie fafnatset programow do ripania DVD,
skoro wystarczy jeden a dobry. po co taka nadprodukcja i zupelnie nie
zgadzam sie z tym, by ilosc programow byla wyznacznikiem lepszosci
jednego platformy nad druga, skoro i tak uzywa sie zasadniczo jednego,
gora dwoch.

>A to zależy - bo jak chodzi o działanie jednego kluczowego programu to
>taniej będzie nabyć PC tylko do tego celu, a nie kupowanie Maka, aby
>zainstalować na nim Windowsa.

pytek nie wspomina nic o pieniadzach jakei chce przeznaczyc, wiec nie
ma po wodu isc w tym kierunku, nei twoje pieniadze. jego kaprys, jego
kasa. z jego kolejnej wypowiedzi widac, ze komp ma sluzyc do lansu
(jak to sam okreslil). pyta o dosc konkretne rzeczy i nasyzm zadaniem,
jesli juz chcemy pomagac, jest to by sie ich trzymac. <rs>