Re: Komputer Firmowy

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Wed 10 Jun 2009 - 18:25:48 MET DST

On Wed, 10 Jun 2009 12:47:56 +0200, RadoslawF <radoslawfl@gazeta.pl>
wrote:

>To ja poproszę garść przykładów oprogramowania przydatnego
>do prowadzenia firmy na ten system. Ze szczególnym uwzględnieniem
>programów dla prawnika, księgowej i obsługi magazynu.

skoro kolega "nie odrobil pracy domowej" to ja ci powiem. jakos mase
firm pracuje w calosci opartych na makowkach i jest masa takowego
softu na ten system. wystarczy tylko zapuscic sie w googla.
w najgorszym wypadku, jesli firma ma soft pisany dla niej pod
konkretnego windowsa i nie ma ma odpowiednika na macos'ie, to
instalujesz na hardwarze applea. dowolnego windowsa, a na tym to co
chcesz. albo w VM to w najgorszym wypadku.

a pytkowi chodzilo bardziej o wyglad. o innych wymaganiach nie mowil.
<rs>