Re: Komputer Firmowy

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_gazeta.pl>
Data: Wed 10 Jun 2009 - 18:35:32 MET DST

Dnia 2009-06-10 18:23, Użytkownik rs napisał:

> 5 sekund w google:
> http://www.findaccountingsoftware.com/software/browse/desktopos/6

Normalnie mnie rozwaliłeś, ze śmiechu oplułem wyświetlacz.
A teraz jak już byłeś taki miły powiedz który z tych programów
nadaje się do prowadzenia księgowości w naszym pięknym kraju
z uwzględnieniem naszego pięknego języka i naszych wspaniale
najbardziej na świecie pokręconych przepisów. :-)
Bo wedle mojej wiedzy to w znajomych firmach opierających
się na nadgryzionym jabłku księgowość załatwiają na maszynach
wirtualnych pod kontrolą windowsa.
Ale może faktycznie wszyscy przespaliśmy jakiś wysyp ciekawego
softu.

Pozdrawiam