Re: Dziwne przycinki, o co może chodzić?

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Mon 08 Jun 2009 - 13:23:54 MET DST

> Problem jest taki ze podczas zwyklego chodzenia po folderach sprzet
miewa
> dosyc czesto zaciecia, po kliknieciu trzeba czasami poczekac

Dokladnie takie same objawy mialem na CUBX (podobna plyta do Twojej)
z kontrolerem Promise.

I wydaje mi sie, to to wlasnie cos z tym kontrolerem
bylo nie calkiem tak, jak byc powinno.

Przepnij dysk pod zwykle ATA i sprawdz.

> Z programow w trayu wlasciwie tylko AVG 8.5

A to moze tez dawac taki efekt. W kocu AV najpierw sparawdza kazdy
katalog, zanim pozwoli Ci zobaczyc jego zawartosc.

> Mam dziwne wrazenie ze sprawa dotyczy sprzetu a nie oprogramowania.

Owszem, takie same odczucia mialem w zwiazku z ztym CUBX'em.
Ale problemu nie udalo mi sie ani zdiagnozowac, ani rozwiazac.

pozdrawiam,
Vituniu.