Dziwne przycinki, o co może chodzić?

Autor: maestro_01 <maestro)01nospam_at_poczta.fm>
Data: Mon 08 Jun 2009 - 10:00:28 MET DST

Sprzęt jak poniżej:
Płyta Abit BX133-raid z najnowszym biosem ber72, proc, PIII800 EB, 512MB
RAM, Dysk 60GB, Gefroce 2MX
do tego Sound Blaster, karta sieciowa 3com
System no swiezy XP z SP3, do tego wszelkie stery do sprzetu w najnowszych
mozliwych wersjach (do plyty uznalem ze nie potrzeba bo XP obsluguje
przeciez chipset BX).
Z programow w trayu wlasciwie tylko AVG 8.5
Problem jest taki ze podczas zwyklego chodzenia po folderach sprzet miewa
dosyc czesto zaciecia, po kliknieciu trzeba czasami poczekac
dobre 4-5 sekund zanim sprzet sie odwiesi i zacznie reagowac. To samo jest
podczas pracy, bardzo czesto trzeba czekac 4-5 sekund zanim bedzie mozna
kliknac w start lub zanim bedzie aktywne klikniete okienko. Co moze byc,
przejrzalem bios i wydaje mi sie ze ustawienia sa ok.
Mam dziwne wrazenie ze sprawa dotyczy sprzetu a nie oprogramowania.