Re: Dysk ~500GB

Autor: Ingarden <ekstrakt_USUN__at_o2.pl>
Data: Mon 08 Jun 2009 - 11:43:13 MET DST

> Samsungi bym sobie odpuścił - niektórzy już na nie narzekają.

Nie widziałem statystyk zwrotów / sprzedaży, ale podejrzewam, że duża
ilości zwrotów wynika z dużej ilości sprzedawanych Samsungów. Spróbuję
się podpytać u znajomych jak to wygląda w serwisach. Fora przeglądałem,
rzeczywiście wątków o Samsungoproblemach sporo.

> Najlepszym IMO wyborem będzie Western Digital WD5000AAKS
> http://www.skapiec.pl/site/cat/8/comp/142880

Zastanawiałem się nad nim, ale tak jak pisałem, boję się, że będą
problemy ze współpracą z moim starym Spin Pointem.

--
le