Re: Dysk ~500GB

Autor: Von Donaldo <vondonaldo_at_onet.eu>
Data: Wed 10 Jun 2009 - 03:16:51 MET DST

Ingarden wrote:

> Nie widziałem statystyk zwrotów / sprzedaży, ale podejrzewam, że duża
> ilości zwrotów wynika z dużej ilości sprzedawanych Samsungów. Spróbuję
> się podpytać u znajomych jak to wygląda w serwisach.

Nie wiem jak to wygląda w autoryzowanym Samsunga. Natomiast znajomy
pracujący w sklepie sieciowym o dużym "przerobie" twierdził że HD642JJ
to akurat nieawaryjny i zdecydowanie godny uwagi model (bardzo mało
zwrotów). Sam zresztą eksploatuje kilka takowych różnych rewizji
(starsze, jeszcze koreańskie oraz nowsze już chińskie). Każdy ma grubo
ponad 3k godzin na liczniku i jak na razie (odpukać) wszystko idealnie.
Są ciche i bardzo wydajne, wspierają też AAM.