Re: Procesor z najwyższym taktowaniem

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 08 Jun 2009 - 11:31:54 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Osadnik"
>Argh! Wiem, ale co ja poradzê na durne aplikacje które widza tylko
>pierwszy rdzeñ. Wiem ze s± ró¿ne inne rzeczy ulepszane w architekturze
>ale co mi z tego jak czêstotliwo¶æ taktowania i wydajno¶æ pojedynczego
>rdzenia jest niska?

Nie o to mi chodzi. Chodzi mi o to, ¿e czêstotliwo¶æ taktowania
procesora to jedno, ale wydajno¶æ tego procesora w konkretnych
operacjach to co¶ innego. Ró¿ne procesory te same operacje bêd±
wykonywaæ w ró¿ny sposób.
¯e o istotno¶ci wydajno¶ci pozosta³ych podzespo³ów (w szczególno¶ci
dostêpu do pamiêci) ju¿ nawet nie warto wspominaæ.

--
\------------------------/ Coming  soon, Rick Borganis starring in "Ho-
| http://epsilon.eu.org/ |