Re: Awaria dysku / partycji - czym naprawić

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Fri 05 Jun 2009 - 20:06:37 MET DST

Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

> "Osadnik" h0bhf3$s1c$1@nemesis.news.neostrada.pl

> IMO warto rozważyć kupno. :) Za 400 złotych można kupić
> zewnętrznego gotowca pojemności 500 GB wielkości 2.5 cala. :)
> Przyda się na pewno wielokrotnie. :) Oczywiście można kupić
> taniej dyski mniejszej pojemności, wewnętrzne lub 3.5 calowe. :)

STOP. Mam dosyć już dysków. Stan jest przejściowy a dysk który uległ
awarii właśnie jest dyskiem przenośnym.
Temperaturę miał przyzwoitą 40pare *C. Ale no sorry, producent dał taka
anie inną obudowę.

> NTFS nie jest niezniszczalny. :) Powiedziałbym nawet, że jest
> niewiele lepszy od FAT. :) To, co przydarzyło się Tobie, jest
> tak samo prawdopodobne w NTFS jak i FAT.

Ino tylko myślałem że NTFS jest bardziej odporny na takie cuda.
A jednak nie.
MFT dobrze że istnieje w całości, mam dostęp do do danych.