Re: dobry LCD - ktory? (EIZO 2231, 1932 czy NEC 1990SX, P221W?)

Autor: Irokez <henric8_at_op.pl>
Data: Fri 05 Jun 2009 - 19:02:18 MET DST

Użytkownik "Krzysiek" <krzysztofogorek@gmail.com> napisał w wiadomości
news:d45d9194-f7d9-462e-9938-c40ada5a208c@w40g2000yqd.googlegroups.com...
>Ja mam P221W bo jest kalibrowalny a matryca ta sama co w EIZO. Tylko,
>trzeba sprawdzić przed zakupem czy jest OK i kupić go koniecznie razem
>z kalibratorem. Jeżeli nie chcesz doinwestować w kalibrator (łącznie
>wyjdzie 2900-3000zł) to kup EIZO 2231. Fajnie się pracuje na takim
>ekranie, a na biurku nie zajmuje więcej miejsca jak 17" CRT ;-)

Dobrze że dodałeś te ;-)
Mam S2231W.
Obraz miodzio, nierównomierności oświetlenia nie zauważyłem czy innych wad.
19 cali brałem pod uwagę w proporcjach 4:3 (popracowałem na Nec'u S-IPS) ale
jak się trafiło w fajnej cenie EIZO - rozdziałka w pionie podobna a
dodatkowy obszar mam z boku. Troche używam rysunków technicznych i jest jak
znalazł.

Co do miejsca - wybrałem podstawę Ez-up i o ile regulacja tego jest fajowa,
to jednak zajmuje w kupę miejsca do tyłu.
Teraz myslę że wystarczyła by zwykła, dół monitora mam 3cm nad blatem na
którym stoi.

Pozdrawiam.

--
Irokez